Răzvan Ciobanu accident. Titi Aur, multiplul campion național de raliuri, a făcut câteva precizări-cheie, la România TV, în ziua în care a fost condus pe ultimul drum Răzvan Ciobanu.
Răzvan Ciobanu accident. Titi Aur a demolat o ipoteză care circulă zilele acestea în spațiul public. Mașina lui Răzvan Ciobanu nu putea fi pe pilot automat.
Răzvan Ciobanu accident. "Extratereștrii pot să facă multe lucruri interesante. Dacă și-ar pune domnii de la NASA mintea la așa ceva, probabil se putea. Eu nu pot să afirm că este imposibil să faci așa ceva, dar ca să se întâmple acest lucru, să ne telecomandăm mașina, ar trebui să conteze atât de mult încât să se facă un astfel de scenariu. Presupunând că vrem să mergem pe logica asta, nu poți să mergi pe un câmp, cu mașina telecomandată, că poate o dai într-un pom și poate l-ar arunca mașina cumva.
Răzvan Ciobanu accident. Din punctul meu de vedere, lucrurile trebuie derulate printr-un fir logic. Răzvan Ciobanu avea o problemă cu drogurile și s-a rătăcit. S-a dus către capul Midia, nu avea ce să caute acolo, s-a întors la un moment dat. A ieșit de pe drum și a mers aproape un kilometru pe iarbă, fără să mai realizeze că nu mai este pe drum, sau pur și simplu accelera semi-conștient sau ținea volanul, altfel mașina nu mergea drept. A avut ghinionul să intre din nou pe drum și să sară de pe acel drum între niște pomi. Se putea să se oprească într-o căpiță de fân sau într-o mlaștină. El și-a făcut-o cu mâna lui, în sensul că nu a purtat centura de siguranță", a spus Titi Aur.
Răzvan Ciobanu accident. Întrebat de Victor Ciutacu dacă Răzvan Ciobanu purta centura, erau șanse să trăiască, Titi Aur a răspuns: "Eu zic că da. Pentru că mașina nu s-a oprit brusc în ceva. Mașina a făcut mai multe tumbe și-a lovit succesiv mai mulți pomi. Până la 60 km/h, dacă mașina te protejează, ai șanse să nu mori. Dacă viteza sare de 70 km/h, atunci leziunile sunt mult mai mari, deci poți să mori".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu
de Roxana Neagu