Romtelecom a dat un răspuns CNA, care a a interzis o reclamă a companiei, după ce Ministerul de Interne a trimis o reclamație către Consiliu.
”Reclama susține poziționarea Romtelecom de furnizor de divertisment de calitate. Ca și spotul anterior din aceeași campanie, (Skydivers, în care personajele principale sar de pe o clădire înaltă cu o parașută), a fost creat un scenariu ipotetic ce reproduce o scenă recurentă în numeroase filme de acțiune faimoase. În acest caz, aceștia sunt skateboarderi extremi pe acoperișul unui tren de mare viteză.
Compania regretă situația victimelor accidentelor, întrucât pune mare preț pe siguranța copiilor – fapt demonstrat prin numeroase programe de responsabilitate socială defășurate în această zonă, dar consideră că nu există nici o legătură între spotul Skateboarders TVC și această situație regretabilă. Cu toate acestea, ca urmare a informării Consiliului Român de Publicitate (Romanian Advertising Council - RAC), Romtelecom a decis să retragă proactiv videoclipul, în dimineața zilei de 29 aprilie, din spațiile publice direct dependente de voința sa.
Decizia finală cu privire la reintroducerea sau retragerea acestui spot TV va fi luată ca urmare a deciziilor comunicate oficial către Romtelecom din partea instituțiilor publice competente în acest domeniu”, au declarat reprezentanții Romtelecom.
Consiliul Național al Audiovizualului a decis, marți, să interzică un spot Romtelecom, cu Smiley și Pavel Bartoș, după ce a crescut numărul copiilor răniții din cauza faptului că s-au urcat pe garnituri de tren.
Consiliul a luat în discutia acest subiect ca urmare a unei sesizări a Ministerului Interne, semnată de Raed Arafat, în care se spune că a fost înregistrată „o creștere neobișnuită a numărului de cazuri grave de copii sau adolescenți electrocutați ca urmare a faptului că s-au urcat pe garniturile de tren".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu