Un experiment realizat de compania Dove și-a propus să atragă atenția asupra faptului că fiecare persoană se percepe mult mai critic decât este văzută de cei din jur. Clipul reclamei, în care compania a utilizat un desenator medico-legal pentru a arăta că femeile sunt mult mai frumoase decât cred ele, a devenit viral pe Internet, reușind în doar patru zile de la publicare, peste 6.500.000 de vizualizări.
În scurtul documentar realizat de Dove, Gil Zamora, un fost desenator medico-legal pentru Departamentul de Poliție San Jose, desenează portretele mai multor femei pe care nu le-a văzut niciodată. Stând cu spatele la modelele sale, artistul le face portretul doar pe baza propriilor lor descrieri, privind, lungimea firului de păr, structura feței sau caracteristicele lor cele mai poeminente.
Ulterior, desenatorul a fost pus să realizeze un al doilea portret, pentru fiecare persoană desenată anterior, însă, pe baza spuselor celor care au interacționat cu femeile respective cu puțin timp înainte de experiment, scrie newsfeed.time.com.
Ceea ce a rezultat a fost uimitor: schiţele făcute cu ajutorul descrierilor necunoscuţilor au fost remarcabil mult mai frumoase, dovedind astfel că femeile sunt foarte critice cu ele.
Potrivit sursei citate, doar 4% dintre femeile din întreaga lume se consideră frumoase.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News