O reclamă destinată companiilor și care a fost postată pe 30 de camioane este motivul invocat de șoferii implicați în peste 500 de accidente rutiere în decurs de 24 de ore, care au dat peste cap traficul din Moscova, scrie Daily Mail.
O agenție de publicitate a lansat o campanie de publicitate a cărui scop a fost încurajarea companiilor să folosească noi metode de promovare outdoor, o alternativă bună la plasarea reclamelor pe mijloacele de transport public.
Țelul agenției a fost atins, întrucât campania a devenit virală în întreaga lume, în principal din cauza necazurilor în trafic pe care le-a provocat: 517 de accidente în 24 de ore, potrivit unui raport.
Anunțul publicitar constă într-un autocolant pe care este imprimat bustul dezbrăcat al unei femei. Peste o parte a sânilor perfecţi a fost plasată o bandă pe care a fost scris mesajul "Atrag atenția".
Aceasta a fost reclama care i-a distras pe șoferii implicați în cele 517 accidente.
Ildar Yuriev, în vârstă de 35 de ani, a povestit cum, aflat în drum spre o întâlnire de afaceri, a văzut camionul cu reclama buclucașă, după care a fost lovit din spate, de un șofer care a fost distras de ceea ce a văzut pe camion.
Purtătorul de cuvânt al agenţiei de publicitate şi-a cerut scuze în numele companiei pentru incidentele provocate, dar că sunt entuziasmați că inițiativa a avut succes. De asemenea, promite că va oferi despăgubiri acelor șoferi cărora asigurarea auto nu le acoperă reparațiile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News