STB a ales să-şi promoveze serviciile şi să-şi îmbunătăţească imaginea cu ajutorul vloggerilor români, printre care și BRomania.
În acest context, Andreea Vasile a făcut un comentariu pe pagina sa de Facebook: ”Să lași mașina acasă, din când în când, și să folosești mijloacele de transport în comun pentru un trafic mai relaxat, mai lipsit de poluare e o idee pe care o susțin. Însă de la ce se vede în videoclipuri și până la realitate e cale lungă. De fapt, fix asta e problema pe care oamenii au sesizat-o: cosmetizarea. Cu toate intențiile bune, aș numi campania un fail. Aștept să-l văd pe Bromania venind la Nuba, în Dorobanți, cu 282-ul, că are stația chiar vizavi de acest loc”.
STB a plătit vloggeri care să zugrăvească un transport public în "lumini frumoase". Mikey Has, Ghidușul, BRomania, câtăreața Jo și What s Up (care și semnează imnul campaniei) sunt vedetele campaniei de imagine, despre care STB spune că este realizată cu ocazia aniversării a 110 ani de STB.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News