Un raport al agenției de monitorizare mediaTRUST arată că retailerii au făcut cele mai mari investiții în reclamele dedicate perioadei Paștelui. Astfel, în intervalul 1-10 aprilie, Metro conduce detașat clasamentul, cu 1.381 de reclame difuzate, urmat de Carrefour - cu 889, Lidl - cu 755 și Selgros - cu 565 de materiale publicitare.
Publicitate
În topul brandurilor care au avut cele mai multe reclame difuzate în primele zece zile ale lunii aprilie se mai găsesc Penny Market (522 de reclame), Cel.ro (503), Rama (442), Altex (406), Mega Image (314), Super Bingo Metropolis (213), Sanohepatic (201), Dr. Oetker (182), Emag.ro (175), MoneyGram (143) și Profi - cu 139 de reclame difuzate.
Cercetarea a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 141.007 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 – 10 aprilie 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale. Doar 1% dintre acestea au apărut în presa scrisă.
Analiza conține reclamele al căror mesaj se referă la simbolurile și obiceiurile sărbătorii de Paște: masa de Paște, iepurașul, ouă roșii sau ouă de ciocolată, scrie paginademedia.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu