Reclame false la medicamente cu imaginea unor medici români. Florian Bodog a comandat medicamentul și a verificat ce conține: Incredibil ce a descoperit

foto pexels
foto pexels

Pe rețelele sociale, au apărut reclame false care se folosesc de imaginea unor medici celebri. 

Monica Pop, Răzvan Zamfir și chiar Alexandru Rafila sunt imaginile folosite, în mod fals și dăunător, pentru a promova medicamente ce promit efecte miraculoase. Monica Pop, medic oftalmolog, a explicat, la Antena 3, în emisiunea jurnalistei Mihaela Bîrzilă, că, deși a încercat să scrie în comentarii că nu promovează medicamentul, comentariile i-au fost șterse. Aceasta ridică un semn de întrebare cu privire la acceptarea unor asemenea sponsorizări în mod înșelător. 

În discuție, a intervenit și fostul ministru al Sănătății Florian Bodog, care a dezvăluit că a comandat medicamentul cu reclama falsă, cu numele său, pe adresa Ministerului Sănătății: ”Și l-am primit” a spus el, vizibil contrariat de situație. El a dezvăluit că ”l-am dat la analize la direcția de specialitate”, continuând: ”Știți ce conținea? Rumeguș!”. 

”S-a declanșat atunci o anchetă, firma a dispărut instant de pe Internet, nu s-au mai comercializat produsele respectivă, dar vedem că acești escroci nu dispar, doar își schimbă identitatea” spune Florian Bodog, considerând că aceste site-uri ar trebui închise așa cum au fost închise cele de fake news: ”Ar trebui închise instant, găsiți cei din spatele acestor site-uri care fac bani pe spinarea oamenilor nefericiți și bolnavi”. 

Florian Bodog a mai spus că va urmări legislația medicamentului, pe care o va discuta cu ministrul Sănătății, Alexandru Rafila, și cu președintele Agenției Naționale a Medicamentului. ”Vom aduce modificări, asta vă promit” a mai spus el. 

Campanie frauduloasă în numele companiei Antibiotice Iași

Cu doar o lună în urmă, Antibiotice Iași atenționa în privința unei campanii frauduloase cu numele companiei. Oamenilor li se promit bani.

”Dat fiind faptul că în prezent circulă în social media o campanie frauduloasă ce implică imaginea și numele companiei Antibiotice, pentru acordarea unei subvenții de prevenire a unei epidemii, facem precizarea că Antibiotice nu are nicio legătură și se delimitează ferm de această campanie, care este în fapt o tentativă de fraudă.

Așadar, avertizăm persoanele care primesc link-uri ce trimit spre "Antibiotice Iași, subvenție pentru prevenirea epidemiei" și îndemnul de a completa un chestionar având ca recompensă suma de 2.000 lei, să NU acceseze link-ul și să NU furnizeze date la cerere pentru a câștiga eventuale premii”, a transmis Antibiotice Iași, la acel moment. 

Și marile lanțuri de magazine sunt victime ale înșelătoriilor

La sfâțrșitul lunii mai, Kaufland România anunța că numele şi logo-ul companiei au fost folosite fraudulos şi abuziv în cadrul unei campanii online false, care urmăreşte inducerea în eroare a publicului. Concursul fals era reprezentat sub forma unui chestionar care îi invita pe cei ce îl accesează să răspundă la patru întrebări despre Kaufland cu promisiunea că vor beneficia la final de un card cadou în valoare de 2000 de lei.

Mesajul care circula nu aparţinea companiei, utilizatorii fiind îndemnați să nu participe la astfel de concursuri şi să nu acceseze aceste link-uri.

Această campanie ce a vizat diferite lanțuri de magazine a tot apărut în ultimii ani. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel