Performanță de invidiat, înregistrată de clipul unei mămici. A obținut un record de vizualizări al unui LIVE pe Facebook: 72 de milioane în 24 de ore.
Candace Payne a devenit vedeta internetului, după ce s-a filmat testând o mască electronică cu personajul Chewbacca din Războiul Stelelor, pe care și-a făcut-o cadou de ziua ei, scrie libertatea.ro.
Internauții au fost însă au fost însă atrași de râsul molipsitor al femeii.
În doar 24 de ore, filmulețul a fost urmărit de 72 de milioane de internauți, dar după patru zile de la publicare, acesta înregistra luni peste 137 de milioane. Cifra reprezintă de departe cea mai urmărită înregistrare video a noii funcții propusă de Facebook.
"Nu mă așteptam să râd atât", a declarat Candace Payne, la postul public de radio NPR. Să fiu sinceră nici nu eram acolo pentru mască. Mă aflam la magazin ca să-mi cumpăr niște pantaloni de yoga, pentru că vreau să fac mai multă mișcare. Dar pentru că nu prea găseam, am ajuns la raionul de jucării, fiind dezamăgită de pantalonii de yoga și gândindu-mă, „poate nu-mi voi lua azi pantaloni de yoga, dar pot să iau jucării pentur copii. Și pe plimbam printre jucării când am lovit accidental cu umărul cutia asta. O mai văzusem înainte, dar nu-mi dădusem seama până în acel moment că scoate și sunete. A început să mormăie și mi-am zis: Trebuie să iau asta. Nu cred că copiii mei au nevoie de ea, cred că eu am nevoie de ea", a mai spus femeia în alt interviu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu