La început de an, retailerii de fashion pregătesc reduceri uriașe pentru a vinde produsele de sezon rămase pe stoc.
Așa cum s-a întâmplat și în ultimii ani, pe 15 ianuarie magazinele vor da startul reducerilor, cele mai multe urmând să afișeze prețuri cu 40 – 50% mai mici, într-o primă fază, pentru ca, până la finele lunii, prețurile să fie tăiate cu 70 – 80%.
În general aceste reduceri sunt stabilite în perioada 15 ianuarie - 15 aprilie, condiţia fiind ca retailerii să notifice primăria cu privire la perioada de soldare şi la produsele de sezon cărora le vor aplica scăderile de preț.
Modelul reducerilor "masive" la îmbrăcăminte este aplicat de mai mulți ani și la noi, odată cu venirea în piață a marilor nume, precum Zara, H&M, Reserved, Bershka, Stradivarius sau New Look, și funcționează foarte bine iarna, de la jumătatea lui ianuarie, și vara, scrie capital.ro.
În această perioadă, pentru a scăpa de stocurile la colecțiile de toamnă – iarnă, magazinele se află într-o cursă de genul "Cine vinde mai mult?" și înregistrează volume mult peste limita unei luni obișnuite.
Însă nu doar brandurile din afară vor afișa reduceri mari luna aceasta, ci și cele românești. Mai mult, unele nume au furat deja startul, cum este cazul Nissa - brand aflat între cele mai cunoscute din România - care are deja o campanie de reduceri de până la 50%, afișată pe propriul magazin online. Această campanie este valabilă până la data de 15 ianuarie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu