REFERENDUM FAMILIE Coca Cola este printre primele companii care-și asumă o poziție publică cu privire la referendumul pentru familie.
REFERENDUM FAMILIE Coca Cola a publicat o imagine descrisă astfel ”Noi nu vedem nicio diferență.” Mesajul companiei se încadrează în categoria celor se manifestă împotriva referendumului prin care să fie modificată Constituția astfel încât să fie înlocuită sintagma cu privire la căsătoria ”între soți” cu ”între un bărbat și o femeie”.
REFERENDUM FAMILIE Într-un comentariu, Coca Cola a scris: ”Am dorit să vă împărtășim câteva lucruri în care credem. Postarea exprimă o idee simplă: indiferent de naționalitate, rasă, religie, orientare sexuală, limba vorbita, hobby-uri sau opinii, oamenii trăiesc și se bucură la fel de momentele importante din viața lor. Iar Coca-Cola este pentru și despre ei.”
Referendumul are loc în zilele 6 și 7 octombrie. Cei care participă vor fi întrebați dacă sunt de acord cu modificarea Constituției în forma adoptată de Parlament.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News