Referendum Marea Britanie. Cuvintele folosite cel mai mult în campania Brexit

Care tabără a fost mai activă pe Facebook? Ce cuvinte cheie a folosit? Ce tip de argumente? Un studiu realizat de publicația britanică Independent arată cum s-au poziționat cele două tabere în cazul referendumului pentru Brexit.

Campania pentru rămânerea Marii Britanii în UE a fost mai puțin activă pe rețele sociale decât tabăra care cere Brexit-ul. Pagina ”Stay” a avut 44 de postări Facebook, din momentul în care David Cameron a anunțat data referendumului și până în prezent. Pagina”Leave” a avut 64 de postări în același interval. Pe Tweeter campania Brexit conduce cu 1216 la 837 campania ”Stay”.

Cuvintele cheie folosite de partizanii rămânerii în UE sunt: locuri de muncă, afaceri, comerț. Tabăra Brexit folosește mai frecvent cuvintele: controlați, sistem național de sănătate (NHS), bani.

În vreme ce campania pentru rămânerea în UE, ”Stay”, se concentrează pe argumente raționale, arată studiul The Independent, campania ”Leave” folosește teme emoționale, pentru a convinge britanicii să părăsească UE.

Referendumul a fost programat de guvernul David Cameron în data de 23 iunie.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel