Amazon este o companie faimoasă pentru faptul că are un control foarte mare asupra muncitorilor și contractorilor săi, însă acum ar vrea să se impună și în cazul angajaților companiilor cu care colaborează.
Conform The Verge, compania are politici explicite privind îngrijirea personală și eticheta de pe rețele de socializare care se aplică șoferilor altor companii de curierat. Acestea reglementează totul, de la modul în care șoferii arată (unghii, dinți, urechi curate, păr spălat) până la modul în care aceștia miros (fără respirație neplăcută, fără transpirație sau fără prea mult parfum).
Regulile Amazon mai interzic curierilor de a nu posta lucruri obscene pe rețelele de socializare, dar trebuie să ne amintim că regulile se extind și pentru șoferii care nici măcar nu lucrează pentru companie, ci doar sunt angajați la o firmă contractoare. În plus, curierii Amazon din SUA trebuie să fie monitorizați întotdeauna de camere cu inteligență artificiale care îi verifică dacă sunt atenți la drum și dacă încalcă regulile de circulație.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu