EXCLUSIV  Remus Borza: ”Aici sunt probabil 20 de milioane de euro șpagă”

Administratorul judiciar CET Govora, Remus Borza, a dezvăluit la DCNews Live care sunt soluțiile pentru finalizarea lucrărilor la Aeroportul Internațional Ghimbav și Autostrada Comarnic-Brașov. Candidatul ALDE vorbește de nevoia unui parteneriat public-privat pentru aeroport și de construirea unui drum național paralel cu DN1.

Pentru ca Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav să fie gata în 2 ani de zile, este nevoie de un parteneriat public-privat.

Partea mai importantă deja a fost realizată, și anume: turnarea pistei. Sunt 2,8 km de pistă turnată pentru decolare și aterizare. Se mai pune problema construirii pavilionului admninistrativ, a 2-3 terminale și cam asta e. Turnurile de control, sigur sunt niște estimări, undeva la 35 de milioane de euro, dar aici e probabil cu 20 de milioane de euro șpagă. În mod normal, mai mult de 15-20 de milioane de euro, nu costă turnul de control, pavilionul și terminalele. Printr-un parteneriat public și un investitor privat, putem avea aeroportul internațional în doi ani., a mărturisit administratorul judiciar CET Govora la DCNEWS LIVE.

De asemenea, soluția cea mai economică și rapidă pentru A3 este construirea unui drum național paralel cu DN1.

O soluție mult mai rapidă și mai economicoasă: un drum național paralel cu actualul DN1. Păstrăm DN1 actual un sens și mai facem unul paralel pe cel de-al doilea sens. E bine să avem șoșele de centură pe la Breaza, Câmpina, Predeal Sinaia., a spus Remus Borza, pentru DCNEWS.

Răspunsul integral poate fi urmărit la minutul 15:32.

Youtube video image

[citeste si]


 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel