Grupul RENAULT a constatat că un număr redus dintre salariații săi conduc maşini personale marca RENAULT, în condițiile în care compania oferă o serie de beneficii angajaţilor pentru a impulsiona vânzările de maşini către proprii salariați.
Un număr prea scăzut din rândul celor 17.000 de angajaţi ai grupului Renault în România conduc maşini personale marca RENAULT, iar compania oferă o serie de beneficii angajaţilor pentru a impulsiona vânzările de maşini tocmai către cei care contribuie la crearea produselor.
„Într-adevăr, avem prea puţini angajaţi care au maşini RENAULT. Am început anul acesta, România fiind ţara-pilot, o acţiune care se numeşte «Mândri de produsele noastre», acţiune pe care vreau să o generalizăm la nivel de regiune. Angajaţii petrec o zi la Titu, unde fiecare vine şi are o mică intervenţie într-o sală în care şi alţi angajaţi vin să vorbească despre produs, după care merg pe teren să testeze maşinile noastre. Ne aşteptăm ca acest tip de acţiune să aducă un boom al vânzărilor Dacia şi RENAULT în România", a explicat Radu Mavrodin, directorul de resurse umane al Renault pentru regiunea Euromed - Africa, care cuprinde 60 de pieţe şi din care face parte şi România, relarează zf.ro.
Discounturi de până la 7 la sută pentru salariați
„Oferim discounturi de 7% angajaţilor care vor să achiziţioneze o maşină marca RENAULT. Dar avem şi diferite acţiuni promoţionale care, pe lângă acest discount - care poate varia în anumite momente - oferă şi finanţare.
Salariul mediu net în cadrul companiei Automobile Dacia (unde lucrează circa 14.000 de salariaţi din cei 17.000 ai grupului) este de 3.100 de lei net pe lună, plus beneficii.
Nivelul discountului oferit angajaţilor care vor să cumpere o maşină a crescut de la 5% la 7% anul acesta, iar în ultimul an s-a dublat ponderea angajaţilor care au cumpărat maşini RENAULT, însă în continuare numărul acestora este foarte mic, este de părere şi Dana Oprişan, directorul de resurse umane al Renault România.
„Nu am cifrele legate de numărul total de angajaţi care au cumpărat maşini marca Renault în acest moment, dar în continuare prea puţini angajaţi cumpără maşinile noastre. O posibilă explicaţie este că o parte dintre angajaţi şi-au luat maşini în 2008- 2009 şi nu îşi permit să şi le schimbe atât de des, însă ne gândim şi la o politică de buy-back mai eficientă care să sporească vânzările în rândul angajaţilor", a spus Dana Oprişan, directorul de resurse umane a grupului francez în România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu
de Roxana Neagu
de Roxana Neagu