Grupul Renault a anunțat joi un plan de dezvoltare a organizației sale în jurul mărcilor sale, care se grupează în patru unități de afaceri: Renault, Dacia, Alpine și Nouvelles mobilités.
Proiectul își propune să creeze o organizație mai simplă și mai orientată spre rezultate, consolidând în același timp coeziunea, motivația și sentimentul de apartenență al echipelor astfel grupate pe mărci, arată un comunicat al companiei
Organizarea în jurul a patru mărci puternice face posibilă lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat către piețe și clienți, cu spirit de echipă, pentru a obține cele mai bune rezultate posibile. Aceasta este o pârghie esențială pentru recuperarea grupului, a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.
Unitățile de business vor avea conducători pe Luca de Meo, CEO al grupului, pentru Renault, Denis Le Vot, directorul grupului Regiuni, Vânzări și Marketing, pentru Dacia, Cyril Abiteboul, director general Renault Sport Racing, pentru Alpine și Clotilde Delbos, director general adjunct și director financiar al grupului, pentru Nouvelles mobilités, potrivit Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News