Renault, strategie privind producția din China

Renault Group a anunțat că în urma unei noi strategii de restructurare pe piața auto chineză, urmează să vândă pachetul său de 50% din acţiunile DRAC companiei Dongfeng, proces în urma căruia marca Renault va dispărea practic din China.

Grupul se va concentra pe piața chineză pe autovehicule comerciale ușoare (LCV) și pe vehicule electrice, scrie Reuters.

În acest sens, Renault va vinde pachetul de acțiuni pe care îl deținea în cadrul Dongfeng Renault Automotive Company Ltd (DRAC) partenerilor de la Dongfeng, iar după tranzacție, DRAC va înceta orice activitate legată de marca Renault.

Va rămâne funcțional businessul Renault Brilliance Jinbei Automotive Co., Ltd. (RBJAC), prin intermediul căruia sunt produse și vândute autovehicule comerciale ușoare. Businessul cu autovehicule electrice va funcționa în continuare prin eGT New Energy Automotive Co., Ltd (eGT) și Jiangxi Jiangling Group Electric Vehicle Co. Ltd (JMEV).

În același timp, Renault va asigura în continuare servicii de aftersales celor aproximativ 300.000 de clienți din China care dețin mașini Renault, prin dealerii săi și prin dealerii Alianței Renault Nissan Mitsubishi.

Renault și Dongfeng vor coopera altături de Nissan la dezvoltarea unei noi generații de motoare, prin livrarea de componente către DRAC și prin licențierea de motoare diesel către Dongfeng Automobile, informează B1.ro.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel