Formatul emisiunii „Românii au talent” se inspiră din variantele similare ale show-ului. Dar cât de mult preiau și jurații? Gestul Mihaelei Rădulescu ne oferă o idee.
Vineri seara, la emisiunea „Românii au talent”, Mihaela Rădulescu s-a implicat, din nou, într-unul dintre numerele concurenților. De această dată, ea a urcat pe scenă alături de un concurent toreador.
Însă, în timpul mișcărilor, maieul decoltat pe care îl purta i-a lăsat la vedere sânii.
Această situație nu este prima de acest fel. Nu este prima oară când pe scena emisiunilor de profil, din alte țări, mai exact varianta americană și britanică a aceluiași show, vedetele din juriu trec prin situații asemănătoare.
În varianta britanică, „Britain's got Talent”, Amanda Holden le-a oferit telespectatorilor, în repetate rânduri, momente incendiare.
De asemenea, show-ul de peste ocean nu s-a lăsat mai prejos, astfel că faimosul model, Heidi Klum, gazdă a emisiunii, a apărut pe scneă cu un decolteu foarte adânc.
În cadrul aceleiași emisiuni, ”America's got Talent”, cântăreața Mel B a reușit și ea să își expună sânii.
De fapt, acest element este privit în afară chiar ca unul care condimentează emisiunea, aduce profituri foarte mari, dar și notorietate show-ului.
Expunerea anumitor părți din corp a ajuns în ultimii ani un aspect care atrage publicul și generează audiență, mai ales în lumea show-urilor de televiziune care își propune ratinguri răsunătoare.
Fenomenul în sine este extins, fiind regăsit și pe covoarele roșii de la Hollywood, dar și pe podiumurile de modă.
Un astfel de moment, cunoscut în întreaga lumea, s-a produs în anul 2004, la SuperBowl, iar protagoniștii sunt Janet Jackson și Justin Timberlake. Într-un mod absolut întâmplător, în timpul dansului, Justin a reușit să îi dezgolească un sân lui Janet. La momentul respectiv, presa a vuit că totul a fost gândit dinainte tocmai ca strategie de marketing.
O altă cântăreață cunoscută, Selena Gomez, a oferit și ea, la rândul ei, ocazia publicului de a observa, cu atenție, zonele ei intime în anul 2013, în timpul unui concert.
De asemenea, din ce în ce mai multe videoclipuri conțin scene de nuditate sugerată, însă totul este gândit astfel încât să fie un succes la public.
Mariah Carey, Beyonce, Jeniffer Lopez, Lady Gaga, Kim Kardashian sau Nicki Minaj scot profituri de pe urma nudității lor de pe scenă sau din videoclipuri.
Într-adevăr, goliciunea vinde și vinde foarte bine. Astfel, este normal ca o astfel de strategie să fie preluată și la un show românesc care este privit de milioane de persoane.
Un astfel de moment generează, după cum spuneam mai sus, notorietate, faimă, audiență. Rețeta perfectă pentru succes.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News