Restaurantele McDonald's din Marea Britanie, Japonia, Australia, Noua Zeelandă și Hong Kong se confruntă cu dificultăți tehnice masive.
Clienții din Marea Britanie s-au plâns pe rețelele de socializare de problemele întâmpinate în încercarea de a cumpăra de la gigantul fast-food.
McDonald's Japonia a întrerupt toate operațiunile în majoritatea celor 3.000 de restaurante ale sale din cauza unei întreruperi de sistem, în timp ce purtătorul de cuvânt al companiei din Australia a declarat pentru ziarul The Guardian că este la curent cu o întrerupere tehnologică care afectează țara sa.
Compania operează aproximativ 1.000 de restaurante în Australia.
The New York Times a afirmat că McDonald's Hong Kong se confruntă, de asemenea, cu o "defecțiune a sistemului informatic" - comenzile mobile și chioșcurile de autocomandă nefiind funcționale.
Unele dintre cele peste 160 de locații din Noua Zeelandă au raportat întreruperi. Un purtător de cuvânt al companiei a declarat pentru ziarul New Zealand Herald: „Restaurantele se confruntă cu o problemă IT care le afectează capacitatea de a procesa comenzi”..
Un purtător de cuvânt a subliniat că problema nu are legătură cu un eveniment de securitate cibernetică, conform Sky News.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News