Cu doar câteva zile înainte de alegerile europarlamentare rețelele de socializare încearcă să convingă internauții să meagă la vot.
Facebook, Instagram și Google sunt doar câteva dintre rețelele de socializare care s-au adaptat la alegerile europene și încearcă astfel să îi convingă pe internauți să meagă la vot.
Spre exemplu Facebook va avea disponibil butonul ”Am votat!” în ziua alegerilor. De asemenea, va prezenta informații esențiale despre modul alegeri și modul de votare, dar și un singur punct de contact pentru toate situațiile de urgență în timpul votului.
Instagram a implementat stickere speciale ce au legătură cu alegerile și fac trimiteri către site-uri oficiale.
Google pregătește un doodle personalizat pentru alegerile europarlamentare și memento-uri pentru a merge la vot.
Youtube afișează mai proeminent profilurile candidaților. Schimbări și îndemnuri la vot vin și de la Twitter, Snapchat și Spotify.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News