Revolut transmite utilizatorilor un mail despre înșelătoriile cu cardul, pentru a-i avertiza în cazul în care ajung să fie victimele phisingului, în contextul creșterii accentuate a infracționalității cibernetice.
”Este inacceptabil să existe infractori care pretind să facă parte din personalul Revolut pentru a-ți fura detaliile contului. Din fericire, comunitatea noastră Revolut puternică, cu 6 milioane de utilizatori, are o reacție rapidă la identificarea fraudelor și împreună oprim mai multe persoane rău-intenționate, mai repede ca oricând.” transmite Revolut utilizatorilor.
Compania precizează că ”phishingul și alte forme de infracționalitate cibernetică sunt în creștere în Europa și în lume, așa că este important să rămânem vigilenți, împreună”.
”La fel ca majoritatea înșelătoriilor, phishingul se referă la tentativa unor infractori de a-ți fura PIN-urile și parolele prin minciuni, înșelătorie și manipulare. Pot pretinde că sunt angajați Revolut, agenți ale unor terțe părți sau chiar roboți de chat. Uneori, cum ar fi prin schimbarea SIM-ului, pot face totul fără să știi, furându-ți informația fără ca tu să-ți dai seama măcar (decât atunci când e prea târziu).” subliniază Revolut.
Pe scurt, Revolut transmite că:
Niciun angajat Revolut nu-ți va cere vreodată PIN-ul sau parola, în niciun fel de situație
Singurul loc în care oferim asistență pentru cont este chatul nostru oficial din cadrul aplicației
Oricine pretinde că este agent de suport Revolut (sau agent al unui partener terță parte) în rețele sociale sau în orice alt loc, este un infractor și trebuie raportat imediat
Nu vom oferi niciodată perioade de încercare Premium sau Metal în rețele sociale în schimbul unor informații personale
Nu ai semnal la telefon? Apelurile și mesajele s-au oprit? Contactează furnizorul pentru a te asigura că nu ai fost ținta unor infractori care schimbă SIM-uri
Furtul de identitate este o infracțiune și luăm asta în serios.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu