Vineri s-a desfășurat proba scrisă din cadrul celei de-a doua sesiuni din acest an școlar a concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat.
'Informare privind proba scrisă din cadrul celei de-a doua sesiuni a concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat (an școlar 2021 – 2022
Vineri, 18 februarie 2022, în intervalul 10.00 -12.00, s-a desfășurat proba scrisă din cadrul celei de-a doua sesiuni din acest an școlar a concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat.
Reamintim că, în sesiunea septembrie-decembrie 2021, au fost ocupate 60,84% din cele 8.652 de funcții vacante publicate de către inspectoratele școlare județene. În actuala sesiune au fost depuse 3.115 dosare, din care 3.082 au fost validate și au permis participarea candidaților la proba scrisă.
Au fost prezenți 2.850 de candidați, 209 au absentat, iar 23 de candidați din 17 județe, aflați în izolare sau carantină la data probei scrise, au solicitat participarea la sesiunea specială programată în acest sens (4 martie 2022). Doi candidați au fost absenți la evaluarea lucrărilor, iar trei lucrări au fost anulate.
- 2.039 de candidați admiși (71,67%)
- 806 candidați respinși (28,33%).
Situația centralizată, pe județe, se prezintă astfel. Vedeți aici situația!
Rezultatele au fost afișate în cursul zilei de astăzi la sediile și pe site-urile inspectoratelor școlare. După validarea rezultatelor la proba scrisă, conform calendarului-anexă la metodologia de organizare, urmează constituirea comisiilor pentru proba de interviu.
Interviurile vor avea loc în intervalul 16-25 martie 2022. Din comisiile de evaluare vor face parte, la fel ca în prima sesiune, un inspector școlar, doi reprezentanți ai unității de învățământ, un reprezentant al autorității locale și un specialist în resurse umane sau un cadru didactic din învățământul superior cu competențe în management', transmite ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu.
„Supraîncărcarea programelor este un element extrem de important. Trebuie schimbat ceva pe acest palier. Schimbările au fost mai degrabă de formă”, spune, la Digi24, ministrul Educației.
Care a fost cauza acestui eșec?
Sorin Cîmpeanu a spus că este vorba despre „rezistența la schimbare” și astfel s-a ajuns la situația ca toți elevii să învețe geometrie vectorială.
„Nici măcar nu pot fi acuzați profesorii care predau o anumită disciplină că își iubesc atât de tare disciplina aceea încât nu au vrut să renunțe la nimic, nici din numărul de ore, nici din materia predată. Am ajuns să facem geometrie vectorială pentru toți copiii. Eu nu cred că e necesar pentru toți copiii geometria vectorială, de exemplu. Vezi știrea aici!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News