Pilotul Cezar Osiceanu vă salută de la Roma.
Mai precis, de deasupra norilor din Italia, din cabina sa din avion.
Iată imaginile:
Pilotul Cezar Osiceanu are noi recomandări pentru dumneavoastră în ceea ce privește călătoria cu avionul.
De această dată, ne vorbește despre alimentația corectă a pasagerului înainte de un zbor.
„Haideți să vorbim și despre alimentația pasagerului. Până în pandemie, companiile de linie se lăudau cu meniurile și băuturile de tot felul oferite la bord, iar cele low cost cu o pizza, la destinație, pe banii... pasagerului bineînțeles. Pandemia a scos complet alimentația la bordul curselor, oferind doar apă, ceai și cafea.
De la începutul anului 2022 însă, o serie de companii de linie au reînceput să ofere meniuri copioase pasagerilor. Este bine de știut că nu este bine să mâncam alimente fermentabile cu minimum 12 ore înainte de ora de prezentare la aeroport. De asemenea, nu este bine să mâncam sărat cu minimum 12 ore înainte de ora de prezentare la aeroport, în special dacă vom călători cu companii low cost”, a spus pilotul Cezar Osiceanu, în recomandările sale de vacanță, pentru cititorii DC News.
Tu știi cum să te îmbraci în avion? Știi cu ce ar fi bine să fii îmbrăcat în caz de incendiu la bord?
La aceste întrebări vă răspunde pilotul Cezar Osiceanu.
„Să vorbim și despre ținuta de drum a pasagerului. La controlul de securitate, în mod sigur, vor fi descălțați pasagerii cu bocanci, pantofi cu talpa groasă sau cu toc înalt.
În avion, în special la cursele lungi, sau în cazul avioanelor amenajate pentru low cost, cu spații mici între scaune, picioarele se vor umfla și se va acumula sânge.
De aceea este indicat să fie folosite șosete 3/4 sau ciorapi lungi, de compresie, care să ajute organismul, precum și o încălțăminte lejeră cu șiret de preferat.
Hainele, cămășile și tricourile sunt de preferat a fi din materiale naturale sau cu o concentrație și termică cât mai mică. Această sugestie se bazează pe faptul că în avion, organismul transpiră mai mult decât de obicei ca urmare a umflării cu aer atât avionului, cât și a corpului în momentul presurizării lui, iar în cazul unui incendiu la bord, acestea sunt mai inflamabile.
În cazul în care compania aeriană permite bagajul de mână al pasagerului, acesta trebuie să se asigure că respectă volumul, greutatea și dimensiunile prezentate pe site. În caz contrar fie poate fi suprataxat pentru acest bagaj și trimis la cala, fie obligat să îl dea la cală la urcarea în avion”, a spus pilotul Cezar Osiceanu pentru DC News.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News