România, o nouă performanță. Un oraș de la noi din țară a reușit să ocupe locul 6 în European Best Destinations. Este considerat unul dintre cele mai frumoase orașe din România și a fost votat de către peste 500.000 de turiști din întreaga lume. El se află pe locul 6 în topul destinațiilor perfecte pentru călătoriile de tip city-break, dar și pentru vacanțele prelungite.
Este vorba despre orașul Oradea. Poate că nu te așteptai, dar este adevărat. Oradea ocupă locul 6 în European Best Destination. Se pare că acest oraș a fost extrem de apreciat de către turiștii din întreaga lume, motiv pentru care a primit este 500.000 de voturi. Din clasament reiese faptul că Oradea este un oraș perfect pentru călătoriile de tip city-break, dar și pentru vacanțele prelungite.
Clasamentul European Best Destination arată că Oradea este considerat un model pentru destinații din țara noastră. Acest oraș se află pe locul 6 în lista clasamentului și a fost votat de către peste 500.000 de turiști din întreaga lume. Oradea oferă turiștilor un peisaj arhitectural spectaculos și un program cultural divers, conform Ministerului Turismului.
În acest clasament se fală destinații din țări precum Spania, Franța, Belgia, iar România a reușit să surclaseze țări precum Anglia, Italia, Grecia sau Austria, conform Agerpres. Reprezentanții ministerului susțin că Oradea trebuie să se afle lipsa destinațiilor care trebuie vizitate cel puțin o dată în viață, scrie BZI.
Potrivit datelor centralizate de Institutul Naţional de Statistică (INS), capacitatea de cazare turistică în funcţiune a structurilor de primire turistică a crescut în trimestrul II din 2022 cu 5,3% comparativ cu perioada similară a anului trecut, scrie Agerpres.
"Deocamdată văd că sunt investiţii şi investiţii în sensul bun. Sunt multe hoteluri de lanţ. Hotelurile de lanţ au nişte avantaje în ceea ce priveşte procedurile, standardele, modalitatea în care se investeşte în oameni şi mă bucur că se întâmplă lucrul ăsta. Eu îmi doresc însă foarte multe investiţii antreprenoriale româneşti care să fie mai mult bazate pe mindset, pe atmosferă, pe wellbeing-ul clienţilor şi aşa mai departe. Nu neapărat atât de proceduralizate, standardizate, cât mai aproape de dorinţele reale ale fiecărui client în parte. Şi mi-aş dori să se întâmple lucrul ăsta pe litoral. Şi mi-aş dori în Deltă. Acolo şi în Deltă se construieşte destul de mult, din punctul meu de vedere prost şi fără niciun fel de standard şi totul e pe cazare. Capacitatea de cazare e una, dar cred că investiţiile majore de care avem nevoie sunt în zona asta de facilităţi de petrecere a timpului liber, pentru că degeaba investesc în Delta Dunării, cazare iulie august over tourism, nu se duce nimeni în aprilie şi-n noiembrie. Creşterea sezonalităţii, a gradului de ocupare, nu neapărat a capacităţii de cazare, a gradului de ocupare, a ceea ce avem deja, asta e prioritatea. Nu să creştem neapărat numărul de locuri, pentru că per total ţară avem 28% grad de ocupare pe tot anul, ci la ce avem să ridicăm standardul şi să-l ocupăm mai bine", a afirmat Anastasiu (citește continuarea AICI).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News