Meciul de la preliminariile Campionatului Mondial 2014 dintre România și Olanda a determinat Pro-ul să mute emisiunea Vocea României de pe 16 octombrie pe 19.
În mod limpede, schimbarea a fost generată de programarea, pe postul direct concurent, Antena 1, a meciului de fotbal al naţionalei noastre cu naţionala Olanda, competiţie de mare interes, care se anunţă de pe acum ca deţinătoare a unui vârf de audienţă imbatabil. Mai precis, board-ul Pro a decis mutarea emisiunii- vedetă a staţiei în această toamnă din ziua meciului probabil ca să nu sufere o mega-înfrângere în audienţe, scrie Mediaadict.
O situaţie în care meciul ar spulbera Vocea ar aduce, credem, şi o sumedenie de reproşuri atât din partea companiilor care plătesc reclame în timpul talent-show-ului, cât şi din partea sponsorului principal, Cosmote. Aceasta pe de o parte…
Pe de altă parte, trebuie să ţinem seama şi de orgolii. Ani întregi ProTV-ului i-a suflat în ceafă Antena1. Toamna aceasta, Antena 1 a făcut un efort fără precedent privind grila de programe de toamnă, lucru care a adus, săptămâna care s-a încheiat pe 30 septembrie, Antena 1, în Whole Day, la numai jumătate de punct de rating de Pro. Prin alt talent show, X Factor.
Ei bine, la această oră, produsul cu cea mai mare audienţă al staţiei fondate de Adrian Sârbu este Vocea României. Emisiuni altădată cu rating fără inamic, ca Happy Hour, au ajuns să fie în mod curent depăşite de producţii ale Antenei 1. Cum s-ar spune, numai Vocea României a râmas în vârf şi, pare plauzibil, Pro încearcă să o ţină aşa. Ar fi umilitor ca emisiunea-amiral a postului să fie călcată în picioare de un banal meci de fotbal.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News