Zeci de români au stat pe la porțile Cimitirului Eternitatea, duminică, în ziua în care Marioara Zăvoranu a fost înmormântată. În aceeași zi, România TV, care a difuzat imagini din acest loc, a strâns o mulțime de telespectatori în fața micilor ecrane.
Publicitate
Clasamente de televiziune atipice duminică, în ziua înmormântării Mărioarei Zăvoranu. Posturile care au abordat pe larg subiectul au fost în topul audienței, astfel că România TV a fost cel mai urmăit post TV din România, în intervalul 12.00-20.00 (când s-a terminat înmormântara), peste Pro TV și Antena 1.
România TV a avut primul loc și la nivel național, dar și la orașe. Antena Stars, postul căruia Oana Zăvoranu i-a cedat exclusivitatea funeraliilor a dat live înmormântarea și a fost pe locul patru.
La nivel național, România TV a avut o medie în intervalul respectiv de 760.000 de români în fiecare minut. Locurile doi-trei au fost Antena 1 (744.000) și Pro TV (700.000).
Cu live de la funeralii, Antena Stars a fost pe locul patru cu aproape 400.000 media de audiență, scrie Pagina de Media.
România TV a avut, între 14.00 și 15.00, vârfuri care s-au apropiat de un milion de români media pe minut. La Antena Stars (singurul post cu camere în cimitir), vârful a fost chiar ora înmormântării: 630.000 media de români pentru postul Intact între orele 1.00 și 20.00.
Prima poziție și la orașe pentru România TV: 416.000 media de telespectatori în fiecare minut din intervalul 12.00-20.00. Clasamentul continuă cu Antena 1 și Pro TV.
Și la orașe, Antena Stars a fost tot pe patru (250.000 de persoane media).
La nivel comercial, diferențe de clasament pe targetul între 18 și 49 de ani. Aici, Pro TV a fost pe primul loc (cu 223.000 medie), iar România TV a fost pe locul al treilea. Pe patru, Antena Stars.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News