RTV își schimbă brandul de la 1 Decembrie. Postul de televiziune patronat de Sebastian Ghiță se va numi O campanie de promovare va fi demarată la posturile de radio, pe canalele de filme și de sport, întrucât televiziunile nu doresc să își ajute concurența. De asemenea, vor fi trimise mesaje promoționale prin sms, către milioane de români, cărora li se va spune pe ce frecvențe vor putea urmări fosta RTV. Reușita campaniei este legată de preluarea semnalului de către RCS, distribuitor de cablu Tv care deține 60 la sută din piață. În prezent, RTV reușește să urce pe segmentul de prime-time, în ciuda handicapului legat de retransmisie, dar suferă în celelalte intervale orare. Surse DeCe News ne-au asigurat că există un contract ferm cu RCS, emisia urmând a fi preluată încă din această săptămână.
Strategia de lansare legată de Ziua Națională a fost folosită și de Pro Tv. RTV era, inițial, o soluție a grupului Asesoft în disputa cu Realitatea Media. Postul a preluat o siglă asemănătoare și a folosit multe elemente de identitate vizuală care să dea telespectatorilor senzația că RTV continuă emisiunile Realității, dar echipa lui Elan Schwartzenberg s-a mișcat mai repede. Emițând din studioul Willbrook, a preluat o mare parte a jurnaliștilor și publicului fidel, așa că RTV a fost nevoită să-și schimbe strategia enunțată prin sloganul ”Noi facem Realitatea”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu