Directorul Realitatea TV, Sorin Enache, este uluit de audiența în scădere a postului pe care îl conduce. Într-o scrisoare adresată colegilor săi, directorul Realității susține că cei care măsoară audiențele, respectiv Kantar Media sunt niste prosti, deoarece nu crede că sunt ”și hoți”, informează Potrivit directorului Realitatea TV, Sorin Enache, ”In anul 2012, ne intoarcem evul mediu al masurarii audientelor. Nu cred foarte tare in paranoia ca s-ar sti adrese, asta ar explica doar partial balamucul asta, adica ar fi valabil doar pentru o anumita statie, dar nu cred. Parerea mea este ca cei de la Kantar Media sunt doar prosti , nu si hoti. Ceea ce rau intr-un fel :-) , pentru ca fiind prosti nu inteleg ce li se intampla , se uita perplecsi la noi, habar nu au unde gresesc . Au incercat sa arunce cu tot felul de detalii tehnice, care nu sunt valabile atata timp cat rezultatele sunt atat de aiurea”.
Contrariat de cifrele date publicității privind audiențele celorlate stații de știri, Sorin Enache, susține că ele nu reflectă realitatea. “Eu am fost mai preocupat de segmentul statiilor de stiri , unde am vazut ca Antena 3 are mai mult decat dublu peste noapte, Romania TV trece de la 0.1 la 0.5. Adica la o audienta pe care Antena 3 a facut-o dupa 2 ani de munca, campanii de marketing, avand brandul Antena si forta grupului Intact in spate.”
“ Nu luati asa in serios cifrele pe care le primiti momentan, pentru ca ele sunt varza”, concluzioneaza Enache.
Deoarece cifrele de audiență se materializează în comenzile de publicitate pentru stațiile TV, preocuparea pentru aceste statistici este motivată.
Pe de altă parte, cei de la România TV susțin că audiența prezentată de Kantar Media este corectă, având în vedere faptul că audiența postului Realitatea, după apariția postului România TV s-a împărțit în trei: o parte la Realitatea, o parte la România TV și o a treia parte la B1TV, cifre care însumate totalizează audiența totală a Realității anterioare rupturii.
Faptul că România TV înregistrează creșteri spectaculoase ale audienței nu trebuie să surprindă pe nimeni, mai ales că, din ianuarie, postul a intrat în toate casele de măsurători, după includerea în grila RCS-RDS.
Despre creșterea postului Antena 3, nu se poate suspiciona că firma care măsoară audiența ar fi fost cumpărată să umfle audiența, iar despre o eventuală intervenție a celor de la Putere în acest sens nici nu se pune problema, postul respectiv fiind cunoscut ca un opozant puternic al actualei conduceri din România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News