"Românii au talent" și-a desemnat vineri câștigătorul - grupul Speedcubing - în cea mai lungă emisiune din acest sezon: s-a terminat în jurul orei 01.30.
Publicitate
La nivelul întregii țări, 2,3 milioane de români s-au uitat în medie pe minut la finala "Românii au talent", pe tot intervalul emisiunii: 20.30-1.20. Pe locul doi a fost Kanal D, cu audiențe de patru ori mai mici: 580.000 de telespectatori, urmat de Antena 1, cu puțin peste jumătate de milion de români pe post.
Vârfurile de audiență ale finalei s-au apropiat de patru milioane de telespectatori: 3,85 milioane de 22.39 (rating 21 și 45,4 cotă de piață).
La orașe, aproape 1,4 milioane de telespectatori au urmărit în fiecare minut finala show-ului de pe Pro TV. Kanal D pe poziția a doua, la distanță: 320.000 de telespectatori. Pe trei, Antena 1.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu