"Românii au talent": Paradoxul audienței din semifinală

Interesul față de semifinalele în direct "Românii au talent" scade. 

A doua semifinală, de vineri seară, a avut o medie de trei milioane de telespectatori pe minut. Chiar dacă a clasat PRO TV pe prima poziție în clasament, cifra de audiență este aproape la jumătate față de recordul sezonului: peste 5,7 milioane de telespectatori în preselecții, la ediția din 5 martie, scrie paginademedia.ro

A fost urmat de postul tucesc, Kanal D, a cărui audiență s-a datorat  serialului Suleyman Magnificul, cu care Românii au talent s-a intersectat în intervalul 20.30-22.15. Pe a treia poziție la nivel național a fost Antena 1, cu 650.000 de persoane.

La nivel urban, show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de 1,6 milioane de telespectatori pe minut. A urmat Kanal D, cu 630.000 de orășeini, și Antena 1, cu 352.000.

La nivel comercial, Pro TV se păstrează la distanță de locurile următoare pe acest target: audiența show-ului de aseară a fost de peste patru ori mai mare în comparație cu locuriloe doi-trei. Din publicul Românii au talent, aproape 900.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani, față de 220.000 la Antena 1 și Kanal D.

VEZI și: "Românii au talent": Cine sunt cei trei finaliști din a doua semifinală 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel