Show-ul de la PRO TV, "Romanii au talent" a înregistrat, vineri seara, peste 5,3 milioane de români pe minut, scrie paginadremedia.ro. Vârful de audiență urban: 3,23 milioane de orășeni la minutul 22.42.
Cel mai bun debut de până acum al shou-lui de la PRO TV a fost în ediția de vineri, unde 5,3 milioane de români au fost în fiecare minut cu ochii pe prima ediție Românii au talent din acest an. Locul doi pe interval, la mare distanță, a fost deținut de Acasă TV, care difuza Inimă de țigan. Pe locul 3 a fost Antena 1.
Cota de piață a Pro TV a fost de 48%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau pe Românii au talent.
Vârful de audiență național: 6,65 milioane de români, la minutul 21.41.
La nuvel urban, din totalul publicului, peste 2,6 milioane de telespectatori ai Pro TV pe intervalul Românii au talent au fost din orașe. La nivel urban, pe locul doi a fost Antena 1, urmată de Antena 3.
Pe segmentul comercial, aproape 1,5 milioane de telespectatori Pro TV au fost din segmentul 18-49 de ani (26,5 rating pe zona comercială). Pe acest target, locul secund, Antena 1, înregistra 200.000 de persoane din targetul comercial (3,6 rating pe target).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu