Antena Group a încercat marea schimbare, introducerea în grila de programe a Antenei 1, chiar în Prime-Time, a unor producții culturale, destinate telespectatorilor care își doresc să urmărească și alt gen de divertisment.
”Teatru TV” a fost acea deschidere cerută, pe site-uri, în ziare, la televizor, personalități sau oameni simpli care susțineau că românii nu mai vor cancan-uri, bârfe, show-uri cu vedete de factură îndoielnică, ci altceva. Antena 1 a programat, timp de patru săptămâni, în zilele de miercuri, piese de teatru în care au fost distribuite nume mari ale scenei românești, vezi George Mihaiță, și o punere în scenă pe măsură. Este important de subliniat că acest pas a fost îndrăznit de o televiziune comerciala și nu oriunde, ci în intervalul orar de maximă audiență, în Prime-Time. Audiențele inregistrate au demonstrat însă că românii nu sunt pregătiți pentru această schimbare, nu și-o doresc deocamdată și investiția în acest gen de programe este nejustificată. “O noapte furtunoasa”, perla a dramaturgiei românești, a fost declasată, pe publicul commercial, de show-ul Kanal D, “Wowbiz”.
Cert este ca va mai trece mult timp până când o televiziune va încerca din nou să ofere acest gen de producții marelui public. Iar cei care susțin că telespectatorii doresc să urmărească programe culturale trebuie, în mod clar, să-și schimbe convingerile și discursul: românii sunt foarte multumiți de ce văd acum la televizor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News