Facebook-ul a fost invadat de personaje de desene animate.
Românii și-au pus la profil fotografii cu Cenușăreasa, Bugs Bunny, Pantera Roz, Pluto, Mickey Mouse sau alte personaje.
Dar cum s-a umplut rețeaua socială cu astfel de imagini? Explicația este simplă: pentru a aduce în atenția publicului problema cancerului la copii, românii și-au schimbat poza de la profil cu un erou de benzi desenate, apoi celor care dau like imaginii le recomandați alte personaje din desenele animat, pe care ei vor trebui să le pună la profil.
"Am intenția de a umple Facebook cu eroi de benzi desenate pentru a trezi interesul în privința cancerului la copii. Dacă-mi dai un like, îți voi atribui un caracter din desenele animate", acesta este mesajul care însoțea fotografia cu respectivul erou din desene animate.
Nu se ştie exact de unde a pornit campania, cel mai probabil din Statele Unite ale Americii, dar un lucru este cert: românii au preluat imediat campania. Rămâne de văzut câți din oamenii care și-au pus la profilul de Facebook o fotografie cu Pantera Roz au mers vreodată sau vor merge să se joace cu copiii bolnavi de cancer aflați în spital sau dacă vor dona bani pentru ei.
Precedent: Campania Ice Bucket Challenge
În 2014, românii care imitau campania Ice Bucket Challenge, turnându-şi apă cu gheaţă pe cap, fără să doneze bani erau criticați pe rețelele sociale.
Amintim că "ALS Ice Bucket Challenge" a fost o campanie de donaţii la care au aderat numeroase personalităţi din întreaga lume. Participanţii erau provocaţi să îşi toarne pe cap apă cu gheaţă şi să facă o donaţie pentru cerecetarea în domeniul afecţiunilor cerebrale. Din păcate, mulți preluau doar turnatul apei pe cap fără a face donații.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu