Domeniu intr-o continua schimbare, organizarea de targuri si expozitii se adapteaza in permanenta realitatilor din piata. Luand in considerare rezultatele studiului Delphi “The International Exhibition Industry and Its Future. Looking ahead to 2020”, realizat de catre UFI – The Global Association of the Exhibition Industry, strategia de dezvoltare ROMEXPO se afla in concordanta cu cerintele internationale.
Un prim aspect il constituie programul “Hosted buyers” ce va fi implementat in cadrul Targului de Mobila BIFE-SIM (17 – 21 septembrie 2013), acest tip de activitati fiind oportunitati remarcabile pentru crearea unor relatii de afaceri. Prin intermediul “Hosted buyers” ROMEXPO faciliteaza intalnirea fata in fata a companiilor autohtone cu oameni de afaceri, din acelasi domeniu, provenind din strainatate.
Al doilea punct vizeaza zona digitalului, prin implementarea de programe tip CRM (Customer Relationship Management) inteligente, care sa furnizeze o mai buna triere si utilizare a informatiilor relevante. Pentru semestrul II de targuri si expozitii se au in vedere o noua procedura de sondare a opiniilor expozantilor, un nou sistem de inregistrare, filtrare si analiza calitativa a informatiilor culese din randul vizitatorilor precum si structurarea bazelor de date de vizitatori in functie de categorii precum profesie, varsta, ocupatie etc. In plus, achizitionarea serviciilor ROMEXPO se va putea realiza online.
Utilizarea internetului mobil va deveni inevitabila si obligatorie pana in 2020 pentru domeniul targurilor si expozitiilor, astfel ca toamna acestui an va prilejui lansarea aplicatiilor pentru telefoanele smartphone, ce vor cuprinde principalele informatii despre targuri.
Ramanand tot in sfera internetului, retelele social media vor contribui activ la modalitatea in care companiile si oamenii interactioneaza, iar utilizarea corecta a acestora va oferi informatii pretioase despre perceptia consumatorilor asupra evenimentelor unei organizatii. Targurile ROMEXPO sunt comunicate continuu si in mod constructiv prin intermediul retelelor de socializare, atragand astfel un alt tip de public in cadrul manifestarilor organizate.
In cadrul aceluiasi studiu se mai mentioneaza faptul ca centrele expozitionale trebuie sa se indrepte spre utilizarea surselor regenerabile de energie, contrbiuind astfel la protejarea planetei si la reducerea costurilor. Din aceasta vara, trei dintre salile de conferinta ROMEXPO beneficiaza de climatizare cu ajutorul pompelor de caldura geotermale.
“Suntem in permanenta in cautarea celor mai bune si inovative servicii, iar urmarirea si alinierea la cerintele internationale in domeniu este un prim pas spre implementarea acestui deziderat. In cadrul ROMEXPO, fie ca vorbim despre expozanti sau despre vizitatori, orice tip de solicitare isi va gasi rezolvarea, iar indreptarea atentiei spre noi zone de comunicare si spre programe care sa faciliteze accesul la informatii calitative sunt demersuri care vin in sprijinul partenerilor nostri” declara Mariana Suciu, Director General, ROMEXPO S.A.
Toamna va debuta la ROMEXPO cu organizarea celui mai mare eveniment destinat domeniului mobile, Targul BIFE – SIM, urmat fiind de Expozitia Internationala pentru Echipament Militar – EXPOMIL, precum si de Targurile COSMETICS BEAUTY HAIR si MODEXPO.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News