Romii din România au fost incluși în cea mai mare campanie publicitară din istoria Coca-Cola care va fi făcută cu ocazia Campionatului Mondial din Brazilia, competiție a cărei sponsor oficiale este.
Publicitate
Campania se va concentra pe valoarea socială a fotbalului, ”sportul rege” așa cum este denumit la nivel mondial.
Clipul de două minute spune povestea oamenilor din locuri defavorizate, în care sportul i-a ajutat pe aceștia să trecă peste greutăți: Otsuchi - Japonia, Europa de Est, Amazon și Ramallah- Palestina.
Romii apar atunci când se vorbește de Europa de Est. România nu este menționată, însă ne dăm seama că despre romii de la noi este vorba pentru că tinerii care apar în imagini vorbesc românește.
”Brazilia este țara tutror, Coca-Cola este bătura tuturor, Campionatul Mondial este cupa tuturor. Prin Campionatul Mondial, Coca-Cola vrea să-i celebreze pe oamenii simpli care joacă fotbal, un sport care ne conectează pe toți”, a declarat Joseph Tripodi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu