Grupul Rompetrol, prin compania Rompetrol Downstream, a lansat, joi, la Otopeni, noul concept al stațiilor de distribuție carburanți, caracterizat printr-o arhitectură modernă și o reorganizare a spațiului interior, ce urmează a fi aplicat asupra întregii reţele de alimentare a Rompetrol, dar şi în staţiile care urmează a fi deschise.
Noul concept, care asigură, printre altele, mai mult spațiu pentru cumpărături și restaurant, a fost definitivat după mai multe luni de experimente într-un laborator în mărime naturală, respectiv staţia Rompetrol din Mogoşoaia, și urmează a fi aplicat asupra întregii reţele de alimentare a Rompetrol, dar şi în staţiile viitoare, potrivit unui comunicat postat pe site-ul grupului.
Valoarea totală a investiției se ridică la aproximativ un milion dolari.
"Elementele definitorii ale conceptului se vor regăsi până la finele anului în 25 de stații Rompetrol, dar și în 3 noi benzinării, valoarea totală a investiției ridicându-se la 17 milioane USD", a declarat Zhanat Tussupbekov, Director General Executiv al Grupului Rompetrol.
Pe lângă facilitățile oferite până acum în stațiile Rompetrol (gama Efix, serviciul de plata la pompă Fill&Go, restaurantul Hei), noile stații sunt caracterizate prin schimbarea elementelor de identitate vizuală (logo) a Grupului Rompetrol, printr-un ambient distinct, care include o arhitectură modernă și o reorganizare a spațiului interior și prin calitatea materialelor și a finisajelor alese.
Stațiile sunt prevăzute cu pompe noi, dotate cu sisteme multimedia, înregistrează un consum redus de energie, pe baza unui sistem de iluminat cu tehnologie LED, iar serviciile de restaurant aduc un concept unic pe piața locală, de preparare a produselor gastro - Croust’wich.
Totodată, stația Rompetrol Otopeni are de un dispozitiv de plata automată a facturilor de utilități și telefonie, de internet Wifi, salon închis pentru fumători, precum și locuri de parcare suplimentare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu