Festivalul Food Truck organizat în Piațeta Perla din stațiunea Mamaia a atras peste 15.000 de participanți, începând de joi după-amiază.
Pe parcursul a patru zile aceștia au încercat noi experiențe culinare și s-au bucurat de armosfera de festival întreținută de DJ-ii invitați și de muzica ofertă de organizatori.
Rompetrol fost prezent în cadrul festivalului cu o zonă de relaxare special amenajată în care a oferit "doze de revigorare" cu produse fresh, activități adresate copiilor, experiență completată de o poartă răcoritoare apreciată de turiști pe parcursul celor 4 zile de caniculă.
[citeste si]
Derulată sub sloganul "Rompetrol – Ajungi mai departe", acțiunea se înscrie în activitățile Rompetrol de promovare a unui mod de viață sănătos pentru clienții săi și pentru comunitățile în care compania își desfășoară activitățile.
Pe parcursul verii, Rompetrol oferă experiențe, atât prin confortul oferit în stațiile de alimentare cu carburant, cât și prin calitatea produselor gastro din restaurantul hei și ospitalitatea angajaților săi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu