Peisajele rudimentare și pixelate din Minecraft sunt pe cale să primească un redesign vizual.
Peisajele rudimentare și pixelate din Minecraft sunt pe cale să primească un redesign vizual, conform The Verge. Microsoft și Nvidia anunță că tehnologia ray tracing va veni sub formă de beta în Minecraft, la finalul acestei săptămâni.
Minecraft RTX beta se va lansa pe 16 aprilie și va aduce îmbunătățiri uriașe luminii, reflecțiilor, umbrelor și altor elemente grafice pentru toți pasionații care dețin plăci video Nvidia GeForce RTX.
Pe lângă capacitatea de a rula jocurile la rezoluție 4K, fără prea mare sacadare, tehnologia ray tracing în timp real a fost punctul de vânzare a plăcilor video Nvidia RTX, care au fost lansate în toamna anului 2018. Tehnica de randare, până acum rezervată doar pentru scurtmetrajele și lungmetrajele animate, creează o grafică mai realistă prin simularea luminii în scenele jocului.
Pe lângă anunțarea versiunii beta a Minecraft RTX, Nvidia a confirmat că jocul va suporta și DLSS 2.0. Deep Learning Super Sample este o tehnică nouă care se folosește de inteligența artificială pentru a scala jocuri care rulează la rezoluții mai mici (de exemplu, de la 1080p la 2160p), în timp real.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News