Mercedes-AMG GT Black Series, mașină folosită și ca safety car în Formula 1, a ajuns pe mâna inspectorilor RAR.
"De pe circuitele de F1, la RAR Mureș. Mercedes-AMG GT Black Series fotografiat de colegii noștri este identic cu safety-carul folosit în cursele de Formula 1 în acest an. Despre autovehicul putem spune că are un motor de 4L (V8) pe benzină, 730 de cai putere, poate atinge viteza maximă de 325 km/h, iar în 3.2 secunnde ajunge de la 0-100 km/h. Prețul ajunge și el la aproximativ 300.000E.
“Am avut deja şansa de a testa acest vehicul uimitor de multe ori şi sunt pur şi simplu uluit de cât de aproape este de o maşină de curse pursânge. Este într-adevăr un pas major în comparaţie cu GT R de anul trecut, care era deja la un nivel extrem de ridicat”, a declarat pilotul Bernd Maylander despre această mașină pentru presa internațională.
P.S.: Știm că vă întrebați dacă autovehiculul a trecut cu brio de verificări. Vă confirmăm că da", au transmis cei de la Registrul Auto Român.
Mai multe fotografii în GALERIE
La Formula 1, Zhou Guanyu (23 de ani, Alfa Romeo) s-a ales cu monopostul făcut praf după un carambol în primul viraj, iar la Formula 2 Dennis Hauger (19 ani, Prema Racing) s-a trezit cu monopostul lui Roy Nissany (27 de ani, DAMS) deasupra capului său, scrie Digisport.ro.
"Uneori îi criticăm pe cei de la FIA, dar trebuie să le dăm credit pentru cât de mult ne-au ajutat. Probabil că au salvat două vieți. Trebuie să îi apreciem pentru efortul grozav depus pentru siguranța noastră.
Când am văzut accidentul lui Guanyu, am fost complet șocat. A fost incredibil. Faptul că a scăpat cu viață... e o nebunie! Mi se pare incredibil să poți scăpa cu viață din așa ceva", a declarat pilotul Carlos Sainz, conform Sky Sports.
Din 2018, monoposturile din toate seriile Formula, de la Formula 1 la Formula E, sunt prevăzute cu dispozitivul de protecție intitulat „halo”.
Acesta reprezintă o structură din titan prinsă în trei puncte de monopost, deasupra cockpit-ului, cu rolul de a proteja piloții în eventualitatea unor accidente și coliziuni, scrie Gsp.ro.
Nu toată lumea a văzut cu ochi buni sistemul Halo.
Max Verstappen, campionul din 2021, spunea pe atunci despre halo că „abuzează ADN-ul Formulei 1. Spun că e vorba de siguranță, dar în fiecare sport există riscuri”.
Linia de maşini a Mercedes va fi împărţită în trei categorii, astfel încât compania să se concentreze pe modele mai scumpe, pentru a creşte marja de profit. Astfel, Mercedes ar urma să producă autoturisme din gama Entry Luxury, Core Luxury şi Top-End Luxury, dar numai de la clasa C în sus.
Conform Motor1, modelele din clasa A şi clasa B nu vor mai fi produse după 2025.
Mercedes-Benz a dezminţit informaţiile apărute în presa germană conform cărora acesta ar evalua vânzarea diviziei de camionete, în condiţiile în care producătorul auto anunţase că va prioritiza vânzările de maşini premium şi vehicule electrice în 2022, transmite Reuters și Agerpres.
Săptămânalul Manager Magazin informase, citând surse din Consiliul de supervizare, că o posibilă vânzare a diviziei de camionete - anterior văzută ca esenţială - este discutată ca o măsură de ultimă instanţă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News