Aeroportul din San Francisco a fost închis, după ce a fost anunțată în zonă o alertă cu bombă.
O alertă cu bombă pe aeroportul din San Francisco a dus la evacuarea terminalului pentru zboruri internaţionale în noaptea de vineri spre sâmbătă, a anunţat poliţia locală, informează AFP, Agerpres şi Reuters. Forţele de ordine au primit o alertă cu bombă şi au găsit un "pachet suspect", a scris biroul de comunicare al poliţiei din San Francisco pe Twitter.
"Int'l (terminalul internaţional) a fost evacuat, echipa de deminare anchetează. Vă vom ţine informaţi pe măsură ce aceasta (ancheta) va avansa. Aşteptaţi-vă la întârzieri, pentru că activitatea aeroportului ar putea fi întreruptă", a adăugat biroul de comunicare al poliţiei.
"Din cauza unei operaţiuni a poliţiei în curs, terminalul internaţional a fost evacuat. Evitaţi terminalul până la noi ordine", a notat la rândul său pe Twitter conducerea aeroportului.
Aeroportul, frecventat de peste trei milioane de pasageri în 2020, potrivit propriilor cifre, a precizat că activitatea poate continua doar la terminalele sale pentru zboruri interne.
Delta Air Lines a făcut ceea ce a numit a fi un pas ”creativ” pentru a rezolva o problemă uriașă a bagajelor pentru pasagerii care zboară de pe Aeroportul Heathrow, un aeroport cu probleme. Alții ar putea numi mișcarea extremă: compania aeriană a zburat cu un avion de la Londra către hub-ul său din Detroit, plin cu 1.000 de bagaje pierdute și zero pasageri.
O lipsă de personal care a provocat o criză pe Heathrow în ultimele săptămâni a fost acum numită ”airmageddon”.
Autoritățile aeroportuare au răspuns la zborurile anulate și la plângerile masive pentru bagaje pierdute spunând companiilor aeriene că trebuie să limiteze numărul de pasageri pe unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din lume la 100.000 pe zi. Așa că Delta a găsit o modalitate de a scoate bagajele pierdute din aeroport, deși nu putea lua mai mulți pasageri.
Delta (DAL) a raportat miercuri venituri cu mult mai mici decât cele prognozate, în parte din cauza costurilor mai mari ale combustibilului, dar și în mare măsură costurilor atribuite rezolvării acestor probleme de logistică.
Deși Delta nu a dezvăluit costurile specifice problemelor legate de servicii, a spus că va plăti o sumă suplimentară de 200 de milioane de dolari în acest an pentru orele suplimentare și plata premium pentru a reduce numărul de anulări de zboruri. Reprezentanții companiei spun că nu iau în calcul alte costuri asociate cu întreruperile serviciului, cum ar fi avioanele pline cu bagaje în străinătate, fără clienți plătitori.
”Vreau să le mulțumesc clienților noștri pentru răbdarea și înțelegerea lor, în timp ce redăm fiabilitatea la care vă așteptați de la Delta”, a declarat CEO-ul Delta, Ed Bastian, în timpul unui apel cu investitorii miercuri.
Compania aeriană Emirates a acuzat unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din lume pentru ”incompetența” în gestionarea creșterii numărului de pasageri. Citește mai multe AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu