Urmărește emisiunea live


Sângerosul război dintre Palate

srs13
srs13

S-a declansat. Nu se mai pune problema coabitarii. Coabitarea a fost ingropata dupa ce Basescu s-a vazut cu sacii in caruta. Si, in schimb, a fost scoasa securea razboiului. Razboiul intre Palate are nu numai conotatii politice. Ci si penale. Dupa ce si-au impartit procurorii, cei doi, Basescu si Ponta, si-au dat cutitele la ascutit. Pentru moment, pretextul este CFR Marfa.

CFR Marfa este o pisica moarta. O privatizare esuata. Initiata la porunca FMI. Guvernul a lucrat la liber impuse. Sub presiunea termenului. Investitorul este roman. Gruia Stoica. Despre care DIICOT s-a trezit sa spuna, la spartul targului, ca are dosare penale. Ca este urmarit pentru crima organizata. Iar Basescu, tot la spartul targului, anunta ca stie el ca Stoica nu are bani. Ca si cand vreun investitor din lume ar avea banii sub plapuma. Dar, mai adauga Basescu, si faptul ca nu-i va obtine nici de la banci. Asa ca privatizarii i se pune cruce.

 Chiar daca Gruia Stoica ar fi vreun investitor serios, chiar daca pana mai ieri bancile s-ar fi bulucit sa-l crediteze, dupa informatia DIICOT, fie ea si balmajita sau falsa, sansele sale de a obtine bani sunt egale cu zero. Societatile comerciale, spre deosebire de persoane, nu se bucura de prezumtia de nevinovatie. Mai ales in raport cu bancile. Atunci cand exista suspiciuni, nicio banca din lume nu-si deschide seiful.

 Pentru ca soarta privatizarii CFR Marfa sa fie pecetluita, si-a mai adus si Traian Basescu obolul. Declansand un scandal politic. Nicio banca din lume nu crediteaza o firma atunci cand aceasta se afla in epicentrul unui taraboi. Cu atat mai mult cu cat cel care tuna si fulgera este presedintele statului, persoana care se presupune ca este cea mai bine informata, intrucat are sub papuc comunitatea serviciilor de informatii. Blocand practic privatizarea CFR Marfa, transformand procesul intr-un esec si punand acest esec in carca lui Ponta, Traian Basescu incearca sa obtina maximum de profit. Si, in acest scop, il obliga pe premier sa ramana interimar la Transporturi. Pentru a nu plati integral pretul politic, Victor Ponta, la randul sau, recurge la o stratagema. Nu s-a pronuntat CSAT de trei ori in legatura cu privatizarae CFR Marfa? Nu a aprobat Consiliul Suprem de Aparare a Tarii strategia de privatizare? Ei bine, Ponta solicita acestei institutii sa isi dea acordul asupra modului in care a fost respectata strategia. Nimic anormal. Nimic neobisnuit. In masura in care ne raportam la Romania.

 Dar Traian Basescu nu si nu. Nu intra in joc. Ia, din nou, pisica moarta de cap si da cu ea in Palatul Victoria. Refuza sa convoace CSAT. Si, ca meciul sa fie inca mai palpitant, refuza si Ponta sa preia initiativa. In definitiv, e suficient ca patru ministrii sa solicite convocarea.

Citește mai multe pe CorectNews

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel