Şapte trenuri de călători au înregistrat, până miercuri la ora 10:00, o întârziere totală în graficul de circulaţie de 436 de minute, din cauza avariei la reţeaua naţională Enel, în partea de vest a ţării, transmite CFR SA.
'Din cauza deranjamentului la reţeaua naţională de alimentare cu energie electrică a Enel, care a impus măsuri speciale de circulaţie pe intervalul de staţii Vărădia - Conop, încă din cursul nopţii, 7 trenuri de călători, dintre care 4 trenuri de rang - 346, 473, 472 şi 347 - şi 3 trenuri Regio - 2027, 2763 şi 2372 - au înregistrat, până la această oră (10:00 n.r.), o întârziere totală, în graficul de circulaţie, de 436 de minute', precizează reprezentanţii CFR SA.
Trenurile circulă dublate cu o locomotivă Diesel pe intervalul de staţii Vărădia - Conop, pe o distanţă de aproximativ 26 de km, din cauza unui deranjament anunţat de Enel, a anunţat miercuri dimineaţa CFR SA.
'Reprezentanţii furnizorului naţional Enel au anunţat că deranjamentul la sistemul de furnizare a energiei electrice, în partea de vest a ţării, deranjament care afectează, încă din cursul nopţii, traficul feroviar pe relaţia Vărădia - Conop, urmează să fie remediat, însă nu a fost anunţată ora de finalizare a intervenţiilor.
Astfel, pentru menţinerea continuităţii traficului feroviar, dar şi pentru evitarea opririi trenurilor în gările de pe traseu, până la restabilirea alimentării cu energie electrică a reţelei Enel, SRCF Timişoara, în colaborare cu operatorul naţional de transport feroviar de călători - SNTFC CFR Călători - asigură tracţiune Diesel pentru trenurile care tranzitează zona afectată de deranjamentul la reţeaua naţională', se arăta în comunicatul operatorului naţional feroviar.
Sorin Grindeanu este „șeful” pe Transporturi, fiind ministru, dar când vine vorba de responsabilități, le pasează altora și devine doar lider cu numele.
Pur întâmplător, după câteva zile de aglomerație maximă la metrou, oamenii abia având loc să intre în trenuri, am ajuns la aproape 13.000 cazuri de Covid-19.
De asemenea, cine a mers recent spre munte sau mare, știe ce este și prin trenuri. Cât despre nebunia de la Tarom, vedem zilnic ce dezastru este și acolo.
Cu toate acestea, Sorin Grindeanu se spală pe mâini: „Nu sunt șef la Metrorex, nici la CFR, nici la Tarom!”
Invitat marți seară, la Antena 3, în emisiunea Sabinei Iosub, ministrul Transporturilor a zis:
„În ceea ce privește managementul Tarom, răbdarea mea a ajuns la final. Voi lua o decizie în zilele următoare. Aici nu vorbim de persoane... (n.r. - sugerează că nu vrea să-și pună oameni în funcții cheie la Tarom). Nu vreau să vorbesc de persoane. Toată lumea trebuie să înțeleagă acest lucru. (...) Eu nu sunt șeful Tarom, nu sunt șef la Metrorex, nu sunt șef la CFR Călători! Sigur că toate acestea sunt în coordonarea mea și că răspund în fața mea, dar sunt companii de sine stătătoare”.
Culmea culmilor este că recunoaște că toate aceste instituții se află în subordinea sa și, ca orice șef, ar trebui să răspundă și de ele.
Declarațiile au fost făcute în emisiunea „În fața națiunii”. Vezi articolul aici!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu