Oliver Păiuş, viceprimarul USR al Sectorului 1, a anunţat când se vor face plăţi către Romprest, societatea care se ocupă cu strângerea gunoiului în sector, după ce compania a anunţat că nu va mai ridica gunoiul de pe 11 februarie.
"Pe subiectul cu gunoiul, vă pot confirma 2 lucruri. Am calitatea de secretar în comisia mixtă înfiinţată pentru rezolvarea diferendului între primărie şi Romprest. Ne dorim să rezolvăm problema, dar suntem condiţionaţi de problemele bugetare. Nu e rea voinţă, e doar o problemă financiară pe care încercăm să o rezolvăm. Când vom avea bani de la buget, se vor plăti anumite facturi. E şi o problemă cu facturi mai vechi asupra cărora sunt îndoieli. Dar parte din prestaţia Romprest va fi achitată.
Eu am confirmat în scris că se vor plăti de pe 10 februarie 14-16 milioane de lei directorului de la Romprest. Atunci vor intra banii de la Guvern. E doar o informare, nu un document oficial. I-am spus directorului că se vor achita banii când vor intra banii de la Guvern. Acum sunt vreo 3 milioane de lei în contul Primăriei. Dar ştiu că vor intra bani de la buget şi prioritate are Romprest.
Nu gunoiul menajer e problema facturii, el reprezintă cam 16 la sută din factură. Problema cea mai mare o reprezintă întreţinerea curăţeniei. E important asta!", a declarat Oliver Păiuş la Antena 3.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News