A fost haos pe Aeroportul Mihail Kogălniceanu din Constanţa! 230 de pasageri ai unei curse low cost au aşteptat aproape 20 de ore să decoleze. Ar fi trebuit să ajungă încă de aseară în Londra, dar avionul a rămas la sol pentru că lovise o pasăre. Defecţiunea s-a remediat abia în urmă cu câteva ore, după ce oamenii au trecut printr-o zi şi o noapte de coşmar.
Revoltaţi, pasagerii au izbucnit pe aerorpotul din Constanţa, când orele de aşteptare s-au prelungit la nesfârşit. Ar fi trebuit să plece încă de aseară spre Londra, dar nici după 19 ore avionul lor nu decolase, relatează observator.tv.
Oamenii susţin că "ne-au minţit în permanenţă că tot plecăm, plecăm. Ba peste două ore, ba peste încă două ore. Ne-au trimis la hotel azi-noapte la 3 şi dimineaţă ne-au zis că plecăm la 10.30, apoi că peste încă patru ore, dar tot nu e sigur".
O pasăre care a intrat la motor ar fi cauzat toate aceste probleme, spun reprezentanţii companiei low cost de zbor.
"Comandantul, făcând verificarea în vederea efectuării zborului ce avea să se efectueze în jurul orei 21.00, a considerat că sunt necesare verificări suplimentare şi a solicitat o echipă de la Bucureşti", a declarat Elena Vîţă, purtător de cuvânt Aeroportul Mihail Kogălniceanu.
"Pasagerilor li s-au oferit vouchere de alimentare și cazare. Ne cerem scuze tuturor celor afectați pentru inconvenienţele cauzate, dar siguranța pasagerilor, echipajului și a aeronavei este prioritatea companiei", a fost mesajul transmis de reprezentanţii companiei low-cost.
Sunt totuşi voci care susţin că părinţilor li s-au cerut bani pentru laptele copiilor, iar alţii au pierdut cazarea din Londra sau întâlniri importante. Disperaţi, oamenii au căutat soluţii care i-au costat sute de euro.
Cursa cu cei 230 de pasageri a plecat spre Aeroportul Luton din Marea Britanie abia în această după-amiază, la ora 16 şi 21 de minute. Adică după mai bine de 20 de ore de haos şi scandal.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News