Coca-Cola HBC România, parte din grupul Coca-Cola HBC AG, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai produselor The Coca-Cola Company, anunţă doi noi membri în echipa de Senior Management.
Mihaela Hoffman - Marketing Manager şi Răzvan Botezatu - Commercial Excellence Manager. Schimbarea la nivel de conducere a companiei face parte dintr-un proces mai amplu, de tranziţie către un nou model organizaţional, aliniat cu cel al grupului din care Coca-Cola HBC România face parte.
Mihaela Hoffman, în echipa Coca Cola din 2011
Mihaela Hoffman (39 de ani) a preluat rolul de Marketing Manager, alăturându-se astfel echipei de Senior Management. Anterior, Mihaela a deţinut funcţia de Trade Marketing Manager. Ea s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC România în 2011, în rolul de Consumer Activation Manager. Doi ani mai târziu, în iunie 2013, a fost promovată pe rolul de Marketing Manager Beverages, făcând apoi tranziţia către Trade Marketing Manager în aprilie 2014. Înainte de a se alătura Coca-Cola HBC România, Mihaela a deţinut diferite poziţii de management în echipa de marketing L'Oreal. Mihaela a absolvit Academia de Studii Economice.
Răzvan Botezatu - Commercial Excellence Manager
Una dintre noutăţile pe care le presupune adoptarea noului model este introducerea echipei Commercial Excellence, al cărei scop este accelerarea creșterii veniturilor, stabilirea politicilor comerciale şi transformarea în acţiuni a ideilor care vor susţine o creştere mai rapidă a diverselor categorii de produse. Echipa va fi condusă de Răzvan Botezatu (42 de ani), Commercial Excellence Manager, care ocupa anterior poziţia de Sales Manager pentru Regiunea Bucureşti şi Centru. El s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC în 2012, având funcţia de National KA Manager, după o carieră de 16 ani în industria IT, din care 11 au fost în cadrul Xerox România. A absolvit Universitatea Ovidius din Constanţa în 1997 şi deţine un MBA în Marketing, acordat de Central European University.
Jaak Mikkel: Este un nou model organizațional
Cei doi noi membri ai echipei de Senior Management Coca-Cola HBC vor raporta direct Directorului General, Jaak Mikkel, care declară: „Succesul presupune ca organizaţia noastră să fie pregătită pentru creştere, iar echipa să fie unită, agilă şi deschisă către noi moduri de operare. Acest nou model organizaţional pe care Coca-Cola HBC România îl implementează ne va permite să executăm cu mai multă uşurinţă strategia şi să creştem în continuare performanţa companiei. Sunt foarte mândru de echipa actuală, îi felicit pe colegii mei şi am încredere deplină că şi din noile roluri vor contribui decisiv, alături de echipele lor, la succesul Coca-Cola HBC pe piaţa locală."
Natalia Stroe (40 de ani), care a ocupat funcţia de Marketing Manager Coca-Cola HBC România din mai 2014, a acceptat noi provocări în cadrul companiei şi a preluat funcţia de Regional Sales Manager pentru Bucureşti şi Regiunea Centrală. Natalia va coordona o echipă de 150 de oameni de vânzări şi îi va raporta lui Dan Timotin, Country Sales Manager. Cu o experienţă de 18 ani în industria FMCG, Natalia s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC România în mai 2014, după 11 ani în echipa The Coca-Cola Company, unde a avut diverse roluri în departamentul Marketing. Înainte de a intra în Sistemul Coca-Cola, Natalia a făcut parte din echipele JTI şi Colliers. A absolvit Academia de Studii Economice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News