"Se pare că avem o problemă". Un avion Boeing 757 a rămas fără roata din față în timp ce se pregătea să decoleze

Imagine cu rol ilustrativ / Sursa foto: Freepik
Imagine cu rol ilustrativ / Sursa foto: Freepik

Roata din față a unui avion de pasageri Boeing 757 operat de Delta Air Lines s-a desprins și s-a rostogolit în timp ce avionul se pregătea de decolare, în weekend, de pe aeroportul internațional din Atlanta.

Alegeri prezidentiale 2024

Potrivit unei notificări a FAA depusă luni, aeronava se pregătea să decoleze de pe Aeroportul Internațional Hartsfield-Jackson când "roata din față s-a desprins și s-a rostogolit".

Nimeni nu a fost rănit în incidentul de sâmbătă, care este în curs de investigare. Boeing 757 și-a încetat producția în 2004.

"Turn, se pare că avem o problemă", a spus pilotul Delta, după ce a fost avertizat de echipajul unui alt avion că una dintre cele două roți din față s-a rostogolit, potrivit unei înregistrări de pe liveatc.net, citată de Reuters.

"Turnul de control, este un 75(7) pe pistă, tocmai a pierdut o roată din față", le-a spus pilotul controlorilor de trafic aerian.

Avionul afectat, repus în funcțiune a doua zi

Avionul, care se îndrepta spre Bogota, Columbia, a fost remorcat. Pasagerii au fost transferați într-o altă aeronavă, iar avionul afectat a fost repus în funcțiune a doua zi.

Boeing s-a confruntat cu un control sporit în urma exploziei de pe 5 ianuarie care a avut loc în timpul unui zbor Alaska Airlines. Nimeni nu a fost rănit grav, dar FAA a reținut la sol 171 de aparate MAX 9 după incident. Un purtător de cuvânt al Boeing a precizat că producția de 757 s-a încheiat în 2004, ultimul avion fiind livrat în 2005.

Vechimea avionului 757-200 nu a putut fi confirmată imediat. Delta a declarat în septembrie că vechimea medie a avioanelor sale 757-200 era de 26,1 ani, iar cea a avioanelor 757-300 era de 20,6 ani. Avioanele civile au de obicei o durată de viață economică de 20-25 de ani, dar sunt construite pentru a putea zbura mai mult timp până la anumite limite.

Experții în domeniul siguranței spun că nu există o corelație simplă între vechime și siguranță, deși avioanele mai vechi trebuie monitorizate pentru a detecta eventualele probleme în funcție de cât de mult au zburat.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel