Locuitorii Sectorului 1 își pot reînnoi, începând de joi, 09 ianuarie 2020, contractele de închiriere a locurilor de parcare de reședință.
Până la sfârșitul lunii martie, aceștia sunt așteptați la sediul Administrației Domeniului Public Sector 1 (ADP), din B-dul Poligrafiei nr. 4, pentru prelungirea acestui contract. Închirierea şi implicit dreptul de utilizare a locului de parcare au valabilitate pe parcursul unui întreg an calendaristic.
Pentru a închiria un loc de parcare de reședință, bucureștenii din Sectorul 1 trebuie să depună următoarele acte:
Programul de lucru este următorul: Luni - 10:00 - 18:00; Marți - 08:15 - 16:30; Miercuri - 08:15 -16:30; Joi - 08:15 - 16:30; Vineri - 08:15 - 16:30. Între 13:00 și 13:30 este pauză.
Închirierea locurilor de parcare de reşedinţă se face în conformitate cu prevederile Hotărârii Consiliului General al Municipiului București (HCGMB) nr. 124/2008 cu privire la strategia de parcare în Municipiul Bucureşti, modificată prin HCGMB nr. 61/2009, HCGMB nr.95/2018, Anexa 1- cu privire la regulamentul serviciului public de administrare a parcajelor aparținând domeniului public sau privat al Municipiului București și a Regulamentului Intern. Astfel, atribuirea locurilor în parcările de reşedinţă se face numai cu îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiţii:
Documentele necesare pot fi regăsite pe site-ul: https://adp-sector1.ro/ - secțiunea Formulare – Biroul Parcări Publice.
Pentru mai multe informații pe acest subiect, vă puteți adresa Biroului Parcări Publice din cadrul Administrației Domeniului Public Sector 1 la numărul de telefon: 021.319.32.58/53 - tasta nr. 2 sau pe e-mail: [email protected].
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu