Șef de la Renault: Timpul de aşteptare pentru o Dacia Sandero a ajuns la şase luni

Șef de la Renault: Timpul de aşteptare pentru o Dacia Sandero a ajuns la şase luni
Șef de la Renault: Timpul de aşteptare pentru o Dacia Sandero a ajuns la şase luni

Timpul de aşteptare pentru un automobil Dacia Sandero, un model low-cost popular, a ajuns acum la şase luni, a declarat vineri directorul financiar de la Renault, Clotlide Delbos, informează Reuters.

De asemenea, Clotlide Delbos a spus că la finele lunii septembrie carnetul de comenzi al grupului Renault a atins cel mai ridicat nivel din ultimii 15 ani, fiind echivalent cu vânzările pentru 2,8 luni.

Anterior, în comunicatul privind rezultatele pe trimestrul trei, publicat vineri, Renault a anunţat că, pentru ansamblul anului, se aşteaptă o pierdere de producţie de circa 500.000 vehicule din cauza crizei globale a semi-conductorilor. Clotlide Delbos a precizat că vizibilitatea managerilor Renault cu privire la deficitul de cipuri în trimestrul patru este 'în continuare foarte redusă din cauză că informaţiile care vin de la furnizori sunt nesigure'.

Criza de cipuri ar trebui să se mai diminueze la finele anului

Delbos a adăugat că criza de cipuri ar trebui să se mai diminueze la finele anului, odată cu încheirea carantinei în Malaezia, un important centru global pentru producţia de cipuri, dar livrările de semiconductori vor rămâne limitate o mare parte a anului 2022.

Criza de cipuri, utilizate de o mare parte din componentele unui automobil de la senzori de frână la sisteme de entertainment, a determinat constructorii auto din întreaga lume să reducă şi chiar să suspende producţia, ceea ce a dus la majorarea preţului vehiculelor.

În trimestrul al treilea, cifra de afaceri a Renault Group s-a ridicat la 8,987 miliarde de euro, în scădere cu 13,4% faţă de cea înregistrată în perioada similară a anului precedent, în contextul în care vânzările mondiale au scăzut cu 22,3% în ritm anual, până la 599.027 vehicule.

Dacia a vândut în scădere cu 11,2% faţă de perioada similară a anului precedent

'Marca Dacia a vândut în trimestrul al treilea 138.375 de vehicule, în scădere cu 11,2% faţă de perioada similară a anului precedent. Dacia a reuşit totuşi o evoluţie mai bună decât cea a pieţei, datorită Noului Sandero, cel mai vândut model din Europa în trimestrul 3, şi a Noului Duster, cel mai vândut SUV din Europa în acelaşi interval. Dacia dispune de două modele pe podiumul vânzărilor către clienţii particulari din Europa în trimestrul 3 (Sandero pe locul 1 şi Duster pe locul 3)', a informat grupul francez.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel