Ministrul Transporturilor Ovidiu Silaghi l-a demis pe Mihail Başulescu de la conducerea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), din cauza întârzierilor înregistrate în derularea lucrărilor de construcţie a autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, care trebuia inaugurată la 30 iunie.
"Aţi văzut ce grad mare de întârziere avem pe autostrada Bucureşti-Ploieşti", a spus ministrul Transporturilor, întrebat de jurnalişti care este motivul pentru care a decis schimbarea conducerii CNADNR, potrivit Mediafax.
După ce a inspectat, joi, autostrada București-Ploiești, ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, a avansat un nou termen pentru deschiderea circulației pe autostradă, respectiv 1 august, însă cu restricţii de viteză şi după ce vor fi remediate unele defecţiuni de construcţie, deși primul termen de dare în folosință a fost 2010.
Lucrările la autostrada Bucureşti-Ploieşti sunt împărţite în două sectoare, respectiv Bucureşti-Moara Vlăsiei, unde lucrează consorţiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, şi Moara Vlăsiei-Ploieşti, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co Internaţional/Euroconstruct '98/Com-Axa, valoarea totală a lucrărilor fiind de 450 de milioane de euro.
Mihail Başulescu a preluat conducerea CNADNR după ce Daniela Drăghia a demisionat la finele lunii mai.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu