Vedeta pop Selena Gomez a lansat pe reţelele de socializare o misterioasă campanie de expectativă, fapt ce i-a determinat pe fanii ei să creadă că se pregăteşte de lansarea unui nou material muzical, după o pauză de mai mulţi ani de la apariţia albumului său 'Revival', în 2015, relatează vineri EFE.
Cântăreaţa în vârstă de 27 de ani a publicat joi mai multe mesaje enigmatice pe Twitter şi Instagram şi o imagine a sa de când era o copilă cu părul lung, sub care a scris, 'We always go into it blindly'. Potrivit fanilor Selenei Gomez, care este şi actriţă, ar putea fi vorba de frânturi ale versurilor şi videoclipul unui nou cântec.
'Rose colored glasses all distorted' scrie cântăreaţa alături de o altă imagine a sa în care priveşte în sus din spatele unei dantele negre. Ea a postat şi un clip fără sonor care arată faţada unui cinematograf însoţit de mesajul 'I saw the signs and I ignored it' şi de eticheta platformei de streaming Spotify, în care fanii Selenei cred că va fi lansat noul ei clip. Mass-media americane notează că fosta vedetă a televiziunii Disney a mai folosit strategii similare în trecut pentru a informa despre un nou material muzical, cum s-a întâmplat cu lansarea cântecului său 'Bad Liar'.
Şi atunci cântăreaţa a postat o fotografie pe reţelele de socializare cu o parte a versurilor scrise cu rujul pe oglindă. În iunie, în cadrul programului condus de Jimmy Fallon, Selena anunţa că a încheiat înregistrările la un nou disc, fără să dea detalii privind data de lansare. Selena Gomez s-a concentrat în ultimii doi ani mai ales asupra sănătăţii sale, după ce a fost supusă unui transplant de rinichi din cauza maladiei lupus de care suferă, potrivit Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu