În urmă cu câteva zile, vloggerul Selly a postat pe pagina lui de YouTube un vlog prin care povestește cum a pierdut un pariu în fața lui Gami, alt vlogger, dar și despre provocarea grea pe care a primit-o.
Într-un episod anterior, cei doi vloggeri au realizat un joc, intitulat de ei "Te pui cu proștii", un test de inteligență, moderat chiar de Dorian Popa, în urma căruia pierzătorul trebuia să îndeplineacă toate provocările date de câștigător și în plus, să-i dea o mie de euro cash.
Deși Selly a fost cel care a venit cu ideea jocului, el a pierdut și a plătit destul de scump. A trebuit să-i dea lui Gami o mie de euro și să se împace cu toți oamenii cu care s-a certat în mediul online, considerată de Selly cea mai grea provocare pe care o poți unui om, așa cum spune chiar el în vlog.
"Aș mai vrea să fac vlogguri cu Selly, mi se par tari", a spus în glumă Gami, încântat de primirea banilor.
Așadar, după ce s-a împăcat și cu Dan Capatos, următorii oameni și cei mai importanți cu care Selly a trebuit să se împace au fost chiar frații Gogan, uimiți de inițiativa influencerului, mai ales că, în urmă cu câteva luni, scandalul celor trei a fiert Youtube-ul și a stârnit nenumărate reacții și controverse. Întreaga lor ceartă a pornit de la piesa "Stricați o generație", ce a fost numărul 1 in Trending pe YouTube și în care Andra și Răzvan Gogan atacă direct, încă din primele versuri alți influenceri de pe Youtube.
"Ok. Și cum ai vrea să facem asta? Te așteptăm pe la noi, ce să zic", a răspuns Andra Gogan, la apelul lui Selly.
În urma provocării, cei trei influenceri extrem de urmăriți și iubiți, s-au împăcat și au clarificat față în față disputele apărute în mediul online.
Andrei Șelaru sau Selly, așa cum este numele de artist, este cel mai cunoscut vlogger din România, având peste 2 milioane de urmăritori pe YouTube. Acesta s-a apucat de vlogging în anul 2012, vorbind despre diferite teme de actualitate pentru tineri. De la an la an a tot crescut și ajuns la cifre impresionante pentru orice internaut cu dorințe de afirmare. Succesul său este atât de mare, încât a ajuns în portofoliul agenției Global Influencers și a trecut de 1 milion de euro la încasările din publicitate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News